maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

donuts

Publicerad 2010-08-19 22:54:23 i Allmänt,

Take me back, ooh
Take me back to where it was good,ooh
Take me back to where love was new,oooh oooh
Take me back,ooh
Cause I know things haven't been the way that they should,ooh
But I know if you try than baby you could,oooh oooh
Take me back

Brick & Lace - Take me back


nu är det dags för mig att göra mig i ordning för natten och sen sova. lägger nog också fram kläder till imorgon. det brukar annars vara ett av mina största problem. imorgon är fredag och efter skolan ska jag träffa sofi. gud vad jag saknar henne! inte träffat henne på några veckor. och mamma ringde till frisören idag, hon hade semester nu men är ledig nästa vecka. det är bestämt att jag ska slinga det nu. vill inte ha någon enstaka bara utan jag vill att hela håret ska bli mycket mörkare. men ska ta med en bild och visa, sen får vi se hur det slutar. och blir kanske hårförlängning. köper hem eget och sen kunde hon sätta i det. fast sen kostar det ju också en del. aja, vi får se! men nu ska jag sova, godnatt sweeties!

btw, frisören jag går till skulle jag vilja rekomendera. sara madsen berätta för oss om henne, hon bor här i höör och är en aning billigare än hos den riktiga frisören. hon har nämligen en egen liten salong hemma. superbra är hon. vill ni veta var hon finns, så säg till! :)


Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2010-08-19 23:51:31

Fin header! =D!

Postat av: madde

Publicerad 2010-08-20 15:22:21

tack så mkt, :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela