maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

DAG 1

Publicerad 2010-08-18 14:07:29 i Allmänt,



först svar på denna frågan: tack så mycket! var lite i min egna lilla värld när jag skrev allt detta så inget som alls är bestämt. men mamma har inte sagt nej iallafall när jag berätta. att rakpermanenta sliter sooom in i så jag funderar på att sätta i lockigt löshår istället. absoult ingen aning på hur långt jag vill ha det, 50 cm kanske. haha nu vimmlar jag runt. men på ett ungefär. fast måste först kolla upp hur mycket det sliter :)

skolan har varit helt okej. kul att träffa alla kompisar igen, men efter man hälsat på alla så kände man "okej nu räcker det, nu sticker vi hem igen". nästa vecka ska vi iallafall till kivik och övernatta. kommer bli skoj! men iallafall, körde lite lekar och fick lappar utdelade. annars hände inte så mycket. vi sluta vid 10 över 12. så det var chill,men nu ska jag ner och höra hur josses dag har varit. hon kom nyss hem! puss

jag idag :)

Kommentarer

Postat av: elina

Publicerad 2010-08-19 22:42:55

AW gud vad söt du är ! :D

Postat av: madde

Publicerad 2010-08-19 22:56:19

tack du :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela