maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

chillar med syrran

Publicerad 2010-08-15 19:55:16 i Allmänt,

dagen har gått väldigt snabbt för att ha gjort ingenting. jag har bara tagit det lugnt och kollat tv och så. jag och farmor åkte till preem innan för att handla nån tidning. annars har jag inte gjort något. mamma och pappa kommer iallafall hem vid 11 typ, lääängtar!

ikväll händer inte mycket, mysa med chips & dippa samtidigt som jag kollar pretty little liars. om jag nu får igång det, det segar som bara den. men det är värt all väntetid så det ska nog komma igång snart. josse ska även sova inne på mitt rum för farmor stannar här en natt till. så blir en hel del snack och skoj med henne. men vi hörs senare, puss!



Kommentarer

Postat av: saraaaaaa

Publicerad 2010-08-15 21:34:33

haha asså vafan, min hårknut?! 8)<3

Postat av: m

Publicerad 2010-08-16 01:18:54

den lysande hårknuten, haha :)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela