maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

borta bra

Publicerad 2010-08-05 22:01:20 i Allmänt,

men hemma är alltid bäst!

gud vad skönt att vara hemma, men man saknar redan det mesta. att göra olika utflykter (kom inte på ett bättre ord just nu haha), gå runt i stan på kvällen och hotellet. alltid mysigt att sova på hotell tycker jag. jag har så mycket att visa er men det kommer inte få plats. vasamuseét, aquariamueét,båt turen, på utsikter, solnedgångar,grönan. och jag har inte tagit en bild vid varje ställa bara precis. får helt enkelt se hur detta ska funka. men nu sitter jag vid josses dator och hon la nyss in bilderna i sin dator. så jag lägger upp några nu.

fick också lite kläder med mig hem. jag berätta att vi varit inne på gina, idag innan vi stack hem så gick vi in och kolla i affärerna lite. vi hade ett shoppingställe precis vid hotellet,perfekt att bara sticka dit en timme eller två. där blev bara köpt en tröja från jc. sen fick jag ju min kääära klocka. och pappa fick ett mejl när vi var i stockholm att mina saker från h&m har kommit, vi hämtar det imorgon. eller allt har inte kommit,men lite. nyfiken på vilket av det.

men nu ska jag sluta babbla, på dessa bilderna är det nog mest på oss. haha, fast jag ska se till att det snart kommer fler på annat. vi hörs nog senare! puss










Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela