maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

black nails

Publicerad 2010-08-16 15:46:34 i Allmänt,

nu har farmor stuckit hem och jag och josse kollar tv. idag händer inte så mycket. jag har iallafall inget planerat än så länge. men blir nog att ta det lugnt, sista natten nu innan skolan börjar. jag var tvungen att slänga in ett inläg nu så det inte blir för sent. ska ner och sätta mig vid tvn igen tror jag och måla mina naglar. vi hörs lite senare, ha det fint!

saknar min hannah

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2010-08-19 11:29:41

Vilken sötnos.

Postat av: madde

Publicerad 2010-08-19 22:59:14

supersöt är hon :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela