maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

sjuuuk

Publicerad 2010-08-27 20:17:34 i Allmänt,

yees, jag mår skit. och anledning ska ni få veta nu. vet inte om jag sagt något överhuvudtaget men jag åkte till kivik med klassen igår och kom hem idag. vi sov i scoutstuga fast satt ute till ca 3 på nattten vid brasan med massa andra folk. just därför mår jag som jag gör. var hes imorse men nu har det lagt sig. man hör bara att jag är väldigt förkyld. jag snyter mig varannan minut. jag berättar mer sen om igår och idag,när jag väl visar bilder.

denna helgen händer inte mycket. jägers är idag men självklart skippar jag det. hade velat sticka till mf men vill inte riskera att bli mer sjuk än vad jag redan är. ååh gud vad dåligt jag mår. detta får nog bli en bli-friskare-helg. bara till att leva med mina bästavänner som just nu är nässpray,näsdukar och ipreen. jippi...

vi hörs, hoppas att ni får en mysig fredag allihopa!

nyligen tagen.

Kommentarer

Postat av: bella

Publicerad 2010-08-27 21:25:54

då är vi två! vi kan ju starta förkylningsklubb, haha men krya på dig sötnos! :)<3

Postat av: Josssäääääh <3

Publicerad 2010-08-27 22:35:39

snygg tröja du har fått på dig ;) jag har dina byxor, och du min tröja. haha knasigt va :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela