maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

4D

Publicerad 2010-08-02 20:48:47 i Allmänt,

tja allihopa! dagen har gått upp och ner. det dåliga är att det har regnat riktigt mycket. och eftersom vi är 5 st så vill alla göra olika saker och äta på olika ställen. det blev iallafall ingen grönan idag pga regnet. vi tar nog det imorgon istället,skulle bli betydligt bättre väder då. sen på onsdag blir det lite shopping och annat. jacuzzin är inte klar. när vi kom hit var den sönder så vi har inte hunnit sitta i den och njuuuta haha. men imorgon skulle den garanterat vara klar,enligt dom som jobbar här!

idag har vi gjort en hel del. Vi tog tunnelbanan in till centralen och sen buss därifrån till vasa museet. vi skulle egentligen in där,men fyy vilken kö. så vi gick vidare till aquarie museet,där var fiskar och andra roliga djur. efteråt gick vi riktigt långt för att komma till tekniska museet. men det var värt det,vi gick där i 3 och en halv timma. haha inte lite det. fast vi kom dit vid ett, och där fanns en film vi ville se där,men den börja in förrens 4. så vi fick gå runt där så länge, men det fanns så så sååå mycket att se och göra. och filmen var i 4D. stolarna rörde sig, vatten kom på oss, blixtra (alltså blinkande ljus i bionsalongen också) och dofter. det var verkligen häftigt. vi gick sen in på NK och i andra affärer. sen vidare till gamla torget och nu sitter vi på rummet och chillar. mamma och pappa är nere i baren eller något,amanda springer runder i hotellet och jag och josse chillar på rummet med godis och läsk.

vi hörs senare tror jag!

min nya klocka från ur och penn. vitt,guldig och stooor!
och snäll som jag är,bjuder jag på en madde som varit i regnet hela dagen heheh.

Kommentarer

Postat av: Jossäääh

Publicerad 2010-08-03 10:52:18

åh vad fin klocka, du är alltid lila söt madde! :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela