maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

When im gone..

Publicerad 2010-04-19 20:31:04 i Allmänt,

hej sockertoppar!

bara en liten prinsessa kvar nu, lilla hannah. eller kanske ska börja kalla henne hennes nya namn, lexie! men ja,hannah är hannah så är det bara. men nu ska vi inte snacka om det mer för jag ska snart ner och kolla film, ville bara visa dagens outfit, så här kommer den =)

jag idag:

svart linne - gina tricot
mörkblå hood - skolan
slitna jeans - gina tricot

ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela