maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

when I look at you

Publicerad 2010-04-28 15:50:27 i Allmänt,

heeej!

kom hem för ca 1 h sedan. dagen har varit rolig, barnen är för gulliga. värdet har varit hyffsat varmt idag. eller så är det jag som springer runt för mycket på rasterna haha.

men iallafall så ska jag,josse och amanda in till höör snart en runda. imorgon fyller mamma år och på fredag fyller amanda år. även valborg på fredag. sen om vi ska ha gäster eller inte på lördag vet jag inte, så den sista biten av veckan är ganska så fullbokad. varje gång man säger "mamma fyller år imorgon" så tänker jag att för exakt ett år sedan var vi i thailand. saknar det så sjukt mycket..

dagens låt blir When I look at you - Miley cyrus ft David Bisbal
jag är förälskad i hennes röst, just so u know..och hennes hår :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela