maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

vi saknar dig redan!

Publicerad 2010-04-30 17:08:09 i Allmänt,

nu har vår lilla prinsessa åkt, det var verkligen tungt. & gissa vem som böla mest, jag och mamma. man märkte direkt att det blev mycket tommare och lugnare, att något fattades. men ja, det låter precis som om hon inte finns längre vilket hon gör. som tur är ska vi hälsa på henne så ofta det bara går, hon är ju trots allt vår lilla solstråle.

dagen har varit hur bra som helst, vädret som kanske gjorde en,en aning deppig. men som sagt så är barnen supersöta, dom kallar mig till och med mamma vilket jag tycker är urgulligt. när jag kom hem så blev det att äta omelett med bacon som jag och josse hade gjort. sen blev det hejdå till lilla Lexie.

och amanda fyller år idag, grattis till dig syster! :) hon tog även hål i öronen idag, vilket jag inte trodde hon skulle våga om jag ska vara ärlig, men hon klara det. men nu ska jag fixa mig, josefin och sara hey kommer snart, ha det fint :)

9 bast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela