maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

trötter..

Publicerad 2010-04-09 17:15:27 i Allmänt,

håller på att kolla tv som jag sa innan också. men nu är det cougar town (inspelat). riktigt bra,har ni några favorit serier? jag har massvis som tex, one tree hill,gossip girl,cougar town,desperate houswives och ibland kollar jag även greas and anatomy (stavning?), ballar av stål,idol när det går,svenska hollywood fruar m.m
kan erkänna att jag är en tv nörd,men alla program är så överbra så det är inget jag skäms över att säga haha.

men nu ska jag kolla vidare och vila lite,puss!


Kommentarer

Postat av: olivia

Publicerad 2010-04-10 13:56:03

jag kollar på idol när det går, ååh..

det rimma ju! idol när det går..

nej, skärpning nu kungen :D hahahahahahah (a)

vi har problem, med madeleine :DD <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela