maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Teardrops on my guitar

Publicerad 2010-04-06 14:49:32 i Allmänt,

hej allihopa!
sluta skolan vid 1-tiden, jag och josse bestämde oss för att gå hem isätllet för att ta bussen. eller nej så var det inte riktigt..josse glömde sin mobil i skåpet så vi var tvunga att hämta den och bussarna skulle precis köra så vi hann inte. men det var skönt att gå hem och prata samtidigt om allt möjligt.

nu sitter jag och degar i soffan, borde göra läxan vilket jag faktiskt ska snart men har inte riktigt dom papperna jag behöver. men nu ska jag ta och vila lite, vi hörs senare!
massa pussar och kramar

dagens låt, och videon är bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela