maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

ta mig här ifrån!

Publicerad 2010-04-15 21:40:05 i Allmänt,

okej kanske inte det lämpligaste att säga nu när jag precis fått in min nya dubbelsäng, eller 1.60 är den! men jag syfta just nu på att jag vill till ett varmare ställe. vill kunna vakna och ha poolen precis utanför, vill kunna gå ut i bara shorts och linne och ha det exakt heela dagen, vill äta ute på resturanger varje dag och kunna shoppa som bara den. asså när jag blir stor ska jag flytta utomlands, helt seriöst. palla sverige, haha. eller drömma kan man iallafall, vill flytta till usa. inte för jag har varit där men det är ju ändå typ "landet alla drömmer om" eller?

men tillbaka till verkligheten.. sängen är inne och imorgon (kanske ikväll) kommer spegeln in. sen kommer även min nya byrå, längtar tills allt är helt klart. redan nu känns allt mycket bättre. men nu blir det ju helg och jag kommer säkert ha massa annat för mig.. iallafall imorgon, olivia och jag ska nanna. det blir tyvärr inte att hon får inviga min nya säng för vi ska inte sova här, men det kommer ju fler gånger.

stack in till höör en liten stund med olivia idag för att fixa en del grejer. sen var jag med oscar ända till 8,tack för idag! inte så mycket mer som hänt. jag berätta att jag var på vårdcentralen,men sa jag att vi stack till ikea efter? haha tror inte det. men det är iallafall därför som vi har sängar och allt det dära hemma.

men nu ska jag sticka, ha det fint!

turkiet 07!

thailand 09!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela