maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

sola och bada i pina colada

Publicerad 2010-04-03 22:01:14 i Allmänt,

hej sötisar!
jag och josse sitter och flummar framför våra datorer. hon sitter här inne på mitt rum, vi lyssnar på "sola och bada i pina colada". haha jag vet,vi är över coola. filmen vi såg innan var verkligen riktigt bra. och sorlig, så ni kan ju räkna ut att jag böla en del. jag brukar inte gråta åt filmer men när jag väl gör det så stor bölar jag..

nej nu ska jag återgå till att spela spel och tönta mig.
puss & kram!

Kommentarer

Postat av: josse johansson

Publicerad 2010-04-04 21:40:18

shiiit vad kort hår ajg hade :o

kul hade vi (L)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela