maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Sex on fire - kings of leon

Publicerad 2010-04-21 19:06:10 i Allmänt,

hej sötnosar!

klockan är 19:00 och vi sluta vid tre men jag har ändå inte lagt in något inlägg. hur förklarar jag det? haha nej men jag har varit med oscar idag. men nu har han träning så =) skolan har inte alls varit bra för mig. eller jag har känt mig väldigt aktiv och jobbat på bra men inget annat har varit bra med denna dagen. förutom nu efter skolan dådå!

josse spelar kung fu panda och jag sitter och kollar på, haha. men xbox är ju så roligt! imorgon ska jag till jeppa och hälsa på där jag ska praoa och sen blir det att handla,så jag lär inte höra av mig förrens 5-6 imorgon. men nu måste jag sticka, ha det fint! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela