maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Rude boy - rihanna

Publicerad 2010-04-07 20:50:18 i Allmänt,

hej sötisar! sitter och pluggar no nu, har nyss gjort färdigt till engelska redovisningen imorgon. ska snart hoppa in i duschen, fast blir bara att tvätta kroppen nu och håret imorgonbitti. berättar kort om dagen för jag måste hinna klart med läxan =)

skolan har aldrig gått så långsamt som den gjorde idag,shit alltså! jag och sara tog iallafall bussen in till höör för att fixa praoplats. dom visste inte om det fanns plats så dom ringer oss imorgon, vi får hoppas på det bästa. för det verka ganska kul att praoa där,min syster har gjort det. sen stack vi till hardys för att kränga pommes och köpa glass,muums! sen stack vi hem. har varit ute och gått en runda med josse också,yeye! men nu hinner jag inte skriva mer.

ha det superfint! 
och dagens låt är rude boy med rihanna.
vet inte om jag lagt in den innan men isåfall har jag världens sämsta minne. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela