maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Pearl Harbor

Publicerad 2010-04-13 14:06:13 i Allmänt,

hejsan! kom hem från skolan för 45 min sedan. sitter och kollar tv nu samtidigt som jag äter. ska strax ut med hundarna. känner mig lite stressad för bella står redan och gnäller. idag blir det att göra läxor och så kommer farmor hit. ikväll blir det mys framför tvn, för alla bra program kommer ju. men nu måste jag äta. ha det fint.

mest för att dom är så himla snygga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela