maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Outfit's!

Publicerad 2010-04-15 09:38:01 i Allmänt,

vi ska sticka om 5 min så detta blir ett snabbt inlägg. tänkte mest bara lägga in dagens outfit och gårdagens. längesen jag gjorde det så jaao.. men nu måste jag sticka. allt är packat och klart, och bilder kommer såklart! med andra ord så menar jag att jag har tidningar, klubbor och annat som jag kan ha påvägen haha. men vi hörs, ha det bra :)

gårdagens outfit:
randig tröja - rut med flera
svart linne under - gina tricot
svarta leggings - bikbok


dagens:
vitt linne - gina tricot
vitt linne med betty Boop - h&m
ljusblå leggings - bikbok
svart skinnjacka - h&m


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela