maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

olivia och eva ikväll!

Publicerad 2010-04-01 19:01:06 i Allmänt,

hej flickor och pojkar!
musiken rullar på som bara den och jag sitter och njuter. kvällen ska spenderas med olivia och eva vilket kommer bli superbra. blir säkert att sticka in till höör och köpa massa godis och engeridricka för jag och olivia ska ha fest. haha vår egna lilla fest bara hon och jag inatt haha. nej men jag har ingen aning egentligen. låter fantasin ta över lite nu.

men nu måste jag börja fixa mig,ni får ha det så bra!

bild från jägers hemsida ♥

Kommentarer

Postat av: sorräh

Publicerad 2010-04-02 22:59:09

är det din hand han skriver autograf på? för du har ju en sån ring :)<3

Postat av: pade

Publicerad 2010-04-03 02:06:19

vi hade roooligast :D

kan inte kärleken komma snart..?

HAHAHAHAHAH :D <333

och innan när vi satt i kinagungan, gubben i telefiket bah:

ja, ni kan ju få vilka ni vill..

HAHAHAHAHAH, vi bah:

VI VEEEEEEET!!!! hahahahah :D så jävla fult din bajs,

love u :*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela