maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Movie night

Publicerad 2010-04-18 16:37:44 i Allmänt,

heeejsan!

var på tivolit en snabbis nu idag med hela familjen och massa ungar. var inte tänkt att jag skulle åka någon med det blev ändå en,twister för er som vet vilken det är. jag och josse stack även till hardys för att handla glass,vi skulle bara köpa en men sluta med att vi gick där ifrån med 3 st. dom som jobba där var jättesnälla, eller det var mest för att hon ena hade nyss börjat jobba där så hon var tvungen att prova dom olika glassarna som fanns där. en av glassarna skulle egentligen kostat 44 kr men vi fick den gratis. plus en till,jättesnällt =)

igår blev det som sagt filmkväll. hade hyrt Benjamin Buttons otroliga liv och Get smart. väldigt bra var dom. fast somna till under den ena haha.

riktigt bra, kanske lite för lång så den blev lite smått uttråkad.
men en tumme upp annars!


en komedi som var riktigt rolig.
älskar skådespelarna i den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela