maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Missing you - tyler hilton

Publicerad 2010-04-14 21:09:06 i Allmänt,

hejhej!
skolan var inte så rolig idag, menmen..life is tuff right? iallafall så följde sofi med mig hem och hon läste lite läxor för mig. sen stack vi in till höör och käkade glass och gick runder. vi stack hem till sofi efteråt och spenderade den sista tiden framför dator, tack för dagen gumman! Me love u ♥

sitter och lyssnar på den absolut bästa låten. kommer ni ihåg "teardrops on my guitar" haha orkar inte rätta stavningen, men iallafall.. den med taylor swift? han killen som är med där, det är han som sjunger denna låten. jag äääälskar den, hans röst är alldeles..underbar!

det blir ingen skola imorgon för jag ska till vårdcentralen, och just det.. jag fick min nya jacka idag från h&m. love it, haha sofi gav mig lite "kickar" så jag börja gilla den, var lite tveksam i början. men muums!

men nu ska jag njuta vidare av låten, är typ 5 gången jag spelar den nu i rad.
haha, ha det fint! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela