maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

love me love me..

Publicerad 2010-04-03 12:12:38 i Allmänt,

say that you love me!

hihi,mest för att jag lyssnar på den låten nu. med justin bieber såklart =) har nyss varit ute i trädgården lite för vi släppte ut hundarna för första gången, dom är övergulliga. bilder kommer såklart,dont worry! nu ska jag sätta igång en film och bara slappa. ni får ha det bra och så hörs vi lite senare, massa pussar & kramar.

svar på tal till dig sara =)
"är det dig nicklas ger en autograf till på bilden,du har en sån ring ju"
nej det är inte mig han ger en autograf till,hade inte den ringen på mig den dagen!

haha,vissa bilder är lite snea och så. dom ville inte sitta stilla när man fota dom




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela