maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Life sucks big time..

Publicerad 2010-04-30 07:24:32 i Allmänt,

god morgon!

håller på att fixa mig samtidigt som jag lyssnar på Miley Cyrus - When I look at you, hihi den är riktigt bra. gissa vilken låt jag kommer lyssna på nu ett tag fram över? haha nej man jag älskar också justin biebers - That should be me, så dom två är mina favoriter just nu. men nu ska jag inte snacka bort tiden. jag har egentligen inte tid med ett inlägg men ja,jag är ju så snäll så!

det fick bli en bild på Hannah (Lexie) för hon ska åka till sin nya familj idag. hinner träffa henne en snabbis när jag kommer hem,men snacka om att jag kommer böla. hon har ju varit hos oss två veckor längre, alltså att dom var leveransklara för två veckor sedan, och dom som ska ha henne har nyss slutat jobba så därför blev det nu. Du är min lilla prinsessa Hannah ♥

hoppas ni får en bra dag, och vi hoppas vädret blir bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela