maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

kiss N tell

Publicerad 2010-04-13 07:49:48 i Allmänt,

godmorgon allihopa! solen lyser på som bara den,vilket vi älskar ellerhur? gick upp tidigt idag, halv 7. bara jag och josse hemma och tänkte att om jag inte gick upp då (när min klocka ringde) så skulle vi försova oss. nu sitter jag här och njuter av vädret. haha låter lite kul för jag är inte ens ute. har bara håret kvar som jag ska börja fixa nu. annars är jag helt klar, har jag lite tid över ska jag plugga lite.

men vi hörs efter skolan!
ha det superfint.

dagens låt: kiss N tell - kesha





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela