maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Justin Bieber ♥

Publicerad 2010-04-29 13:38:35 i Allmänt,

hej gullisar!

sluta redan vid 1 idag, riktigt skönt. dagen har rullat på som vanlig, riktigt roligt att vara där. alla är verkligen supersöta. det är även 19 grader ute, vilket man inte kan tro för liksom..var är solen? tyckte väl det kändes varmt innan,målnen lurar en lite. min magen kurrar och bullarna står och väntar på mig där nere, ha det fint!

dagens outfit:
svart linne - h&m
grå,rosa,blå & lila randig kofta - bikbok
ljusblåa jeans - bikbok





dagens låt är That should be me med justin bieber!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela