maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

jag har kul när jag har tråkigt..

Publicerad 2010-04-10 17:53:14 i Allmänt,

lät rubriken wired? det stämmer heller ikke. har tråkigt så jag snart dör. har läst alla bloggar, spelat spel och varit inne på massa andra sidor. samt tagit bilder och lyssnat på musik, har jag glömt något? haha tror inte det. bjuder på 4 ego pics iallafall.

dagens dresscode är:
randig tröja m tryck på - gina tricot
gråa mjukis - åhus
svart kofta - gina tricot
andra småsaker..
vita strumpor
lockigt hår
smink (foundation,puder,mascara)
inga smycken,för det palla jag inte.

och nej, jag är inte seriös haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela