maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

I wanna be the smell of your sweet perfume!

Publicerad 2010-04-26 19:37:42 i Allmänt,

mest för att jag lyssnar på gårdagens "dagens låt" så tyckte jag att rubriken passa. hela texten är så perfekt tycker jag, och han röst är också riktigt bra.

haha spela gh innan och bara tog en låt som det stod var hyffsad svår för jag ville prova, den va inte det men ja iallafall.. så kolla jag inte hur lång den var, så jag satt och spela den i ca 15 min utan stopp, snacka om att jag fick ont i fingrarna efteråt, även under spelets gång.

imorgon blir det utedag på praoen, en liten stund iallafall. så ska fixa en liten matsäck som jag ska ta med och så blir det att cykla dit imorgon, kommer säkert bli lika fint väder imorgon som idag. det hoppas jag iallafall! men nu har jag inte så mycket mer att säga, men vi hörs senare. ha det fint!

dresscode for today:
svart linne - h&m
vit långarmad - ellos
mörkblåa jeans - bikbok
känns inte så passande på praoen att ha massa smycken.
så det skippa jag =)


xbox time innan, älskar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela