maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

I am flying,my heart is taking over..

Publicerad 2010-04-01 12:58:12 i Allmänt,

hej gullegrisar! mina naglar ser hemska ut, svart är snyggt vilket jag har. men ni ska se hur jag har målat dom! eller det ser bra ut på ena handen men eftersom jag är vänsterhänt så ser min vänsta förjäkligt ut. får be någon fixa det sen haha.

har nyss duschat och sitter nu och väntar på att håret ska torka. kläderna är på men inte sminket. kanske skippar det idag, blir ju inte att göra något speciellt idag. ska spela lite sims nu, gjorde det igår ju. och när man väl börjar blir man beroende! ni får ha det superfint, puss och kram!

magiii,ser det inte ut som om ena bilden är mindre än den andra?
det är den inte iallafall, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela