maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

hur f*n ska jag göra?

Publicerad 2010-04-10 22:38:42 i Allmänt,

asså jag har typ världens största problem just nu. vi har prao v 17-18 men jag har iiiingenstans att vara. eller har frågat men dom har inte kunnat ge besked än. vilket de ska göra på måndag,men lappen skulle varit inne i onsdags. asså hur ska detta gå? vill inte vara på skolan precis. i värsta (kanske bästa fall?) så får jag vara på city gross..

men nu måste jag sticka, får springa runder inne i höör imorgon.
wish me good luck!

mest för att jag sitter vid josses dator och tyckte denna var fin

Kommentarer

Postat av: Eva galfi...the one xD

Publicerad 2010-04-11 11:29:09

hahahahah har precis samma problem, men jag ska titta på in2shape och kreta elr ica elr natilus ;P<3 annars kan vi se om vi hittar nåt tilssammnns?? :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-04-11 15:38:35

citygross är coolt att prao på!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela