maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

helg är det bästa med veckan..

Publicerad 2010-04-09 16:41:13 i Allmänt,

mina inlägg suger som bara den just nu. fast det säger jag varje gång och jag tror ni fattar nu,så jag ska sluta haha. riktigt riktigt skönt med helg. blir att vara med olivia ikväll och imorgon ska vi ha gäster. så helgen är rätt så bestämd. igår var jag med oscar hela dagen,mysmys =)

kollar top model just nu och funderar på vilken bild jag ska ha till inlägget. ni får dagens låt lite senare. och eftersom jag sitter vid josses dator så har jag ingen intressant.

jag hoppas ni får en super mysig helg, puss och kram!

top model!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela