maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

happy face!

Publicerad 2010-04-20 19:39:16 i Allmänt,

åh nu hitta jag felet. haha denna gången får ni faktiskt kalla mig blondin! känner mig själv lite dum, var bara en knapp jag råkat klicka på. men smart som jag är så klicka jag på den. har redan berättat kvällen för er i förra, så jag känner inte att jag har så mycket mer att säga. men jag hoppas ni får en mysig kväll och så hörs vi kanske senare, eller imorgon!

ha det fint!

ni får en lite halvnöjd bild + dagens outfit!

grå tröja - gina tricot
byxor - intersport
halsduk - gina tricot




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela