maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Hannah vs Lexie

Publicerad 2010-04-27 19:38:41 i Allmänt,

bara några få dagar kvar till Hannah ska bli hämtad. eller om jag ska säga hennes nya namn Lexie. kommer bli så fruktansvärt tomt utan henne. kommer sakna den lilla solstrålen som springer runt här hemma och inte fattar så mycket, haha! vilket namn tycker ni är finast, hannah eller lexie? jag tycker hannah :)

snart är det dating in the dark, köpte godis innan som jag ska ha om jag orkar. känns just nu som om maten är påväg upp igen. haha eller nej inte riktigt, men illa mår jag! kan vara för jag provsmaka någon bit innan.. men nu ska jag ta på mig mjukiskläder och kela lite med hannah innan det börjar.




inte den bästa skärpan,men hon är lika söt för det :)

Kommentarer

Postat av: s0rREh

Publicerad 2010-04-27 20:33:13

hahah, blev nästan rädd innan jag hade skrollat ner att du skulle ta bilden på hannah där jag är med 8)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela