maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Glad Påsk!

Publicerad 2010-04-03 10:48:56 i Allmänt,

godmorgon! underbart väder idag och jag gick upp halv 9 idag, inte illa. något som är lite mindre bra är att jag inte mår så bra. huvudvärk och ont i magen,får hoppas det går över. det var dels det som gjorde så jag vakna och så skulle jag egentligen varit älskling idag men nu kan jag inte det pga hur jag mår. blir nog att kolla film och göra lite läxor. fick låna en film av olivia igår "allt för min syster" tror jag den hette. med cameron diaz, hon är ju överbra =)

har nyss duschat och klätt på mig lite slappkläder. nu ska jag ner och se hur resten av familjen har det. tror dom är ute, aja ha det fint!

britney, gillar ni lugna eller ösiga låtar?
här finns iallafall både och ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela