maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Every breath you take

Publicerad 2010-04-17 20:12:24 i Allmänt,

hej allihopa!

gårdagen blev verkligen lyckad. olivia och jag stack hem till henne efter skolan så att hon kunde fixa sig lite sen stack vi hem till mig och var här en stund. vi gick vidare in till höör för att handla och gå runt på tivolit lite. det blev lite roligare på kvällen för då var alla där. vi träffa också oscar en stund. efteråt stack vi hem till olivia och kolla film och åt. tack så jättemycket för dessa två dagar olivia!

har också fått upp min byrå nu men den står inte på rätt plats. måste först ta ut min gamla garderob vilket vi gör imorgon. det har blivit mycket mycket mysigare nu =) hyrde två filmer innan, kommer inte ihåg namnen på dom just nu. ni får veta det senare. men nu ska jag äta klart och kolla lite tv.

ha det fint!

här kommer dagens låt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela