maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Dont stop believing - journey

Publicerad 2010-04-12 22:08:47 i Allmänt,

hej sötnosar!
längesen ju. haft fullt upp sen i söndags. eller var det lördags? aja.. jag fixa min prao idag vilket är superbra för imorgon är sista dagen man kan lämna in. ser verkligen fram emot det, kommer bli superskoj. två hela veckor där,det är inte illa.

känner inte att jag ska berätta allt som hänt sen sist jag uppdatera. kommer bli alldeles för mycket. och plus så börjar jag bli nannig,vilket betyder att jag ska sova nu. imorgon är det tisdag vilket betyder kort skoldag och så kommer farmor hit. amanda ska även ta hål i öronen,haha vi får väl se hur det slutar.  mamma är i gb och kommer hem imorgon, vi saknar dig!

men nu ska jag sova. slänger in dagens låt som josse fick välja.
dont stop believing - journey

prov imorgon också,önska mig lycka till. funka ju med praon =)

Kommentarer

Postat av: j

Publicerad 2010-04-12 22:54:13

lycka till! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela