maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Britain's got talent

Publicerad 2010-04-19 17:15:00 i Allmänt,

hejhej!
tog bussen hem efter skolan och när jag kom hem börja jag med läxorna direkt. eller efter att jag ätit,men jag är klara med dom nu vilket är toppen för jag hade aldrig orkat göra dom sen. riktigt fint väder ute vilket betyder att jag ska ut i trädgården snart. guitar hero time sen, haha det kunde ni säkert lista ut! sen glo tv, kanske baka något mumsigt innan, hihi vi får se. men nu om en liten stund kommer dom som ska ha isabell :( så efter det har vi bara en kvar, hannah!

nu ska jag ut lite, ha det fint!

slänger inte lite talanger istället för en låt just nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela