maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

bra eller dåligt..?

Publicerad 2010-04-26 15:37:25 i Allmänt,

hej solstrålar!

superfint väder ute men kanske inte direkt något att fota. inga knoppar har slagit ut till blommor och inga gröna träd än, men det kommer. så därför jag inte fotar så mycket när jag är ute. får heller inte fota på skolan där jag praoar så ni får nöja er med bilder här hemma. men just nu sitter jag vid pappas så det blir att jag slänger in dagens låt. känns som att jag alltid lägger in det, vet inte om ni tycker om det eller inte. men ni får säga till isåfall tycker jag =)

men nu ska jag kolla gossip girl och njuta av de kommande två veckorna utan läxor.
hihi, puss & kram!

try sleeping with a broken heart - Alicia keys

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela