maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Bästa!

Publicerad 2010-04-05 19:28:02 i Allmänt,

det känns verkligen som om det är söndag idag och som att det är gossip girl nu, men nej! det är istället outsider och svenska hollywood fruar idag,älskar det. kommer ihåg att innan fatta jag inte varför alla kolla på svenska hollywood fruar för jag tyckte inte alls det var roligt eller så. men nu har jag börjat kolla på det, tjejerna..eller ska jag säga damerna? iallafall,dom är helt körda där uppe men det förstår dom inte,det är de som gör programet.

kolla igenom lite bilder innan och hitta den hära. tagen i somras.
jag älskar dig olivia,du är bäst!

och får inte glömma, jag la till två bilder till på inlägget under.
om jag ser en film jag tycker om så fäster jag mig vid den ett tag..

Kommentarer

Postat av: olivia

Publicerad 2010-04-06 00:55:19

älskar dig :) <3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela