maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

älskar vädret!

Publicerad 2010-04-15 08:50:45 i Allmänt,

god morgon!
lyssnar på musik just nu och väntar på att plattången ska bli varm. men ska bara platta luggen typ inte hela håret! dagens outfit kommer sen, och gårdagens har jag på kameran så det kommer kanske också lite senare. som jag sa så rullar musiken på och jag sitter och flinar åt tanken att dom andra sitter i skolan nu, hihi! ni får dagens låt lite senare. men nu måste jag fixa till det lilla sista!

ha det fint :)

haha fråga inte om bilden, men tog den nyss iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela