maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Allt för min syster

Publicerad 2010-04-05 13:34:03 i Allmänt,

hej sötnosar!
måndag idag men det känns som söndag. det blev inga inlägg igår för jag hade fullt upp. vid 12 åkte vi till malmö för att äta middag hos farmor. sen när vi kom hem börja jag packa och duscha,sen stack jag till ellen. där var också sara,lovisa,erica,ebba och emelie. riktigt kul hade vi, kolla film,klädde ut oss i halloween kläder,spela spel m.m. kom nyss hem och kollar samma film som jag gjorde i fredags "allt för min syster" fast denna gången är det med mamma.

nu ska jag kolla vidare,puss och kram!

dagens låt, me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela