maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

aj aj aj..

Publicerad 2010-04-03 15:04:12 i Allmänt,

hejsan hoppsan!
musiken är igång såklart, sitter också och läser lite bloggar. min mage gör så ont att jag inte orkar göra något. får ta samarin eller någon annan alvedon, stackars mig. huvudet värker inte like mycket,men det händer ibland. ikväll blir det tre rättersmiddag,muuums. middagen blir grillat,resten vet jag inte. ska ha en familjemiddag,så det kommer bli treeevligt.

nej nu fick bella mig att vilja spela sims,vi hörs senare! pusss

mimmi gullet!

Kommentarer

Postat av: bella! ;)

Publicerad 2010-04-03 15:53:55

HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAH & nu fick du mig att vilja spela sims! vi är så jävla beroende av det nu, haha så bäääst! :D<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela