maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Ny bloggerska.

Publicerad 2009-10-05 20:59:09 i Allmänt,

Madeleine = Bloggerska, haha!
ja, jag kände för att prova på något nytt, och att blogga verkar va en kul grej.
Detta är min första blogg, så det kan hända att går lite segt nu i början.

Det kommer att komma mer info om mig så småningom.
Men just nu hade jag tänkt köra igång direkt med lite smått och gott, och ni får gärna komma med förslag också.
Imorgon börjar jag skriva om min vardag och lite så, just nu hade jag bara tänkt fixa mig för natten, är jättetrött.

Pusshej!

Kommentarer

Postat av: Pappi

Publicerad 2009-10-05 22:32:16

Hej min dotter!



Kul att se att du kommit igång.



Sov gott!! Älskar dig!

Postat av: jossääh!

Publicerad 2009-10-06 18:32:10

ah vad trevligt, nu ska vi regera över hela världen med våra bloggar ?



pusen jag älskar dig madde!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela