maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

två superdagar.

Publicerad 2009-10-25 16:55:33 i Allmänt,

här kommer några supersnygga bilder jag och sara tog.
vi tog många fler, men kan ju inte lägga in alla precis.
var väldig kallt ute men vi överlevde, tack för dessa dagar sara,har varit superkul! :)

ikväll bär det av till olivia. ska sova där. trevligt trevligt.
eftersom jag har veckans låt så känns det som om jag bara kan lägga in musik en gång i veckan.
och det är ju faktiskt lite tråkigt, så jag tänker fortsätta med veckans låt, men jag kommer samtidigt lägga in andra låtar. fast just den som är "veckans låt" är bäst av alla :) hängde ni med?
aja, hoppas det. nu ska jag gå och duscha, puss





Kommentarer

Postat av: rebecca

Publicerad 2009-10-25 18:38:46

härliga bilder sötnos ! :* <3

Postat av: josssäääh !

Publicerad 2009-10-26 15:41:04

så fina bilder ! :)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela