maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Tisdag.

Publicerad 2009-10-06 14:52:06 i Allmänt,





Tisdag idag, vilket vi gillar för då slutar vi tidigare!
Har matteprov imorgon, har inte tränat så mycket men känns ändå som att det kommer gå bra.
Vi har NO läxa också, men inget mer! otroligt skönt att kunna komma hem och bara ta det lugnt och kolla tv hela dagen.
Hade slapp-kläder idag, om man kan kalla det så, hahah!
Gråa mjukis, svart tröja och mina lacoste skor ( från thailand, men det behöver vi ju inte berätta för någon )
Nu ska jag kolla tv en stund, sen ska jag ut med hundarna och sen bär det av till skolan..igen -.-
Ha det bra, vi ses ikväll också! gör antagligen ett inlägg till då.
Skulle kunna göra 10 per dag, rätt kul faktiskt ^^

Pusss!

Kommentarer

Postat av: jossääh!

Publicerad 2009-10-06 18:30:41

finaste madde <3

Postat av: josefin

Publicerad 2009-10-06 18:45:40

fina bilder maddee :)) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela