maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

tisdag, suck!

Publicerad 2009-10-13 16:20:30 i Allmänt,




två bilder som jag tog för några dagar sen, & jag vet! inte världens bästa.
men ska faktiskt ta fler bilder när det är sol ute, vilket jag hoppas på att det blir snart.
kom hem vid, kvart i 2 skulle jag gissa på. det var bara för att jag gick hem.
skolan idag var inte så rolig som den brukar.
inte för att jag gillar skolan, utan jag syftar på kompisarna/rasterna osv.
så fort jag kom hem så åt jag, sen kolla jag på tv lite och nu sitter jag här och skriver.
ska snart läsa lite, har läxa till imorgon där man ska läsa ett stycke ur en bok och berätta om det imorgon, inte så kul, i know!
nu funderar jag på att fortsätta läsa , inte för att jag har börjat... hi hi!
men vi hörs senare, puss!

Kommentarer

Postat av: josefin

Publicerad 2009-10-13 22:54:25

fiiina bilder :)

Postat av: josssäääh !

Publicerad 2009-10-14 11:13:09

jo jättefina bilder madde ! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela