maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

stressig morgon.

Publicerad 2009-10-26 13:20:53 i Allmänt,

vakna upp hos olivia efter en sjukt rolig kväll igår. blev att sitta vid datorn
 för det mesta och kolla film "the uninvited", såg inte klart den för jag somna
 till! sånt händer när man är trött, hehe.vakna vid 11, gick upp halv 12 och sedan cykla jag hem.
 Var tvungen att gå ut med hundarna, nu sitter jag framför tvn och kollar film "Bob the butler".
 den är helt okej. Har precis ätit frukost. Blir helt ofokuserad på filmen när jag skriver,
 så vi hörs senare, puss madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela