maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

snygga vinterkläder!

Publicerad 2009-10-06 19:37:03 i Allmänt,





har satt ihop en bild av vad jag tycker är snyggt.
det finns ju såklart mycket mer, men detta är det snyggaste
det är ju egentligen inte vinter än, men det är så pass kallt att man kan ha det på sig.
har redan uggsen, och det andra skulle jag verkligen inte tacka nej till! hehe

kl 21:00 börjar desperate housewives
det är riktigt bra, kommer sitta fastklistrad framför tv nu varje tisdag.

nu ska jag ner och göra te och mysa framför brasan, om pappa har satt igång den ^^
men innan jag sticker vill jag bara passa på att tipsa om en grym bloggerska : josefinhey.blogg.se
hon är också ny, men en blogg kan ju ändå vara intressant och det är precis vad hennes är.
så ta några minuter av ert liv och läs den (:

puss!



Kommentarer

Postat av: jossääh!

Publicerad 2009-10-07 22:08:28

åh så snygga kläder! :) allt är snyggt på en skönhet !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela