maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

sjuk?

Publicerad 2009-10-18 18:05:18 i Allmänt,

Vaknade upp hos Olivia imorse, mådde inte alls bra!
Kände mig jättehängig, det kändes som att jag skulle få ont i huvudet så fort jag rörde mig.
Och jag hade ont i hela kroppen också. Håller jag på att bli sjuk? Hoppas inte på det iallafall.
Hade inte varit fel att missa skolan precis, men jag kommer missa allt för mycket om jag är borta.
Imorse kolla vi film, Friday the 13th & igår kolla vi på någon annan skräckfilm som jag inte kommer ihåg namnet på.
Sen satt vi och skratta resten av dagen, ha ha!

Har precis ätit och om ca 5 min är det One Tree Hill och sen Gossip Girl!
Nu måste jag gå, ha en mysig söndag, pusss





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela