maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

singstar all night long

Publicerad 2009-10-28 22:04:55 i Allmänt,

har sjungit singstar heela dan. och jag har fortfarande inte tröttnat.
ska faktiskt kolla film nu med familjen, eller alla utom amanda för hon sover borta.
men sen ska jag och josse sjunga igen :)

hoppas ni har haft en riktigt mysig kväll, det har jag verkligen haft iallafall.
varje dag har varit det typ, kollat massa filmer och sånt.
imorgon blir det att spendera dagen med familjen, vet inte riktigt vad vi ska göra.
skulle kanske på bio, vi har inte kommit på så många ideer, men vi får se vad det blir.
nu ska jag ner och kolla film, puss madeleine ♥










Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela