maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

scaaary...

Publicerad 2009-10-29 00:53:12 i Allmänt,

har precis kollat klart på filmen, förvånande nog så kommer jag inte ihåg vad filmen hette..
är ganska trött, & ska upp rätt tidigt imorgon, vi har faktiskt inte bestämt än vad vi ska göra, haha vilka planer vi har.

snart är det halloween och denna bilden är väl passande? huhu
faktiskt sara som kom på denna smaarta ideén.

sara säger : gå ut och ställ dig vid träden.
*jag går och ställer mig*
sara säger: vi tar en bild och så lägger du ut den och skriver: snart är det halloween.
jag: okej
"KLICK"

såhär blev resultatet, jag vet faktiskt inte om det var meningen att det skulle bli suddigt, men vacker blev den väl ändå?
Själv får jag rysningar av den...okej nej det får jag inte! så mesig är jag inte ;)

nu ska jag sova, puss madeleine ♥




BUUUU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela